Tuesday 1 October 2013

[ Pengenalan Diri - Suhida Mat Hanip ]

Assalamualaikum w.b.t...

Nama saya Suhida Mat Hanip. Kepakaran saya ialah membantu orang ramai/pemilik kediaman/usahawan mentransformasikan ruang yang diingini menjadi ruang yang selesa, praktikal dan memberi inspirasi. Saya merupakan seorang perekabentuk dalaman/interior designer berpengalaman 10 tahun dan pernah terlibat dalam mengubahsuai kediaman, merekabentuk ruang pejabat, retail outlet, wad kanak-kanak, hospital, hotel dan juga pusat jagaan warga emas.

Saya merupakan lulusan Diploma Rekabentuk Dalaman dan Ijazah Sarjana Muda Senibina Dalaman dari Universiti Teknologi Mara, Shah Alam. Saya mempunyai pengalaman yang luas di dalam susun atur ruang, pemilihan konsep dan material serta bekerjasama dengan kontraktor bagi menyiapkan sesuatu tugasan.

Berikut adalah salah satu dari projek ubahsuai kediaman ketika saya bekerja di EDP Architects Sdn. Bhd. dan dimuatkan di dalam majalah antarabangsa Malaysia Tatler August 2012.


Cukup dulu untuk kali ini, selamat berkenalan dan Insya Allah saya akan berkongsi 'My Story' dalam post berikutnya.

Kulspace Design-Pakar Perunding Rekabentuk Dalaman dan Susun Atur Ruang
"Creating Your Inspire Space"

No comments:

Post a Comment